Subject: Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu
From: "[email-masked]"
To: Mart Võrklaev
Cc: Aet Külasalu, "Sirje Pulk", "Virge Aasa", "Rait Kiveste", "Sirje Lilover"
Date: Fri, 22 Mar 2024 20:52:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan manuses Eesti Kinnisvarafirmade Liidu arvamuse seoses kinnisvara 
käibemaksuga maksustamise sätete kavandatava muutmisega.

Lugupidamisega

Tõnis Rüütel

Tegevdirektor

Eesti Kinnisvarafirmade Liit/ Association of Real Estate Companies of 
Estonia

Kiriku 6, Tallinn

Tel/Fax: +372 641 1516

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.ekfl.ee <http://www.ekfl.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, March 4, 2024 09:24
To: Maksu- ja Tolliamet <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked]>; Eesti Kindlustusseltside Liit <[email-masked]>; Eesti 
Pangaliit MTÜ <[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste 
Ettevõtjate Assotsiatsioon MTÜ <[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Kinnisvarafirmade Liit <[email-masked]>; Eesti 
Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked]>
Subject: Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 04.03.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/1073-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.